sobota, 25 stycznia 2014

Lista

Hej ! Oto osoby do których wysyłałem listy bądź e-maile z prośbą o autograf.

  1. Anna Rogowska
  2. Anita Włodarczyk
  3. Maja Włoszczowska
  4. Krystyna Pałka
  5. Jerzy Janowicz
  6. Piotr Małachowski
  7. Austriacki Związek Narciarski
  8. Zach Galifianakis
  9. Bartłomiej Bonk
  10. Polski Związek Biathlonu
  11. Fystrenberg & Matkowski
  12. Piotr Reiss
  13. Adrian Zieliński
  14. Beata Mikołajczyk
  15. Artur Barciś
  16. Cezary Żak
  17. Maria Sharapova
  18. Jurek Owsiak
  19. Lotus (Formuła 1)
  20. Konrad Czerniak
  21. Martyna Wojciechowska
  22. Olivier Kahn
  23. Barcelona 
  24. Arsenal
  25. Real Madryt
  26. Pele
  27. Eve-nement team
Jeśli chcecie adres bądź e-mail jednej z powyższych osób piszcie w komentarzach. :)

8 komentarzy:

  1. Poproszę o 21,23,24,25

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Pani Martyny wysyłałem e-mail autografy@martynawojciechowska.pl
      Do Barcelony wysyłałem e-mail oab@fcbarcelona.cat
      Do Arsenalu wysyłałem e-mail press@arsenal.co.uk
      Do Realu wysyłałem e-mail international@realmadrid.es

      Na 100% Pani Martyna wysyła autograf a co do klubów też bardzo często wysyłają autografy bądź różne pamiątki klubowe. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Siemka . Sam pisałem do Arsenalu muszę was zmartwić nie wysyłają nic po mailach . Natomiast wyślijcie list . Ja tak zrobiłem i autografy wengera ramseya i ozila otrzymałem po tygodniu :) Zapraszam do siebie tam zobaczycie te autografy już jutro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Napisalem e-mail do nich i dostalem po dwóch dniach odpowiedz żeby prosbe kierowac na adres ktory mi podali i zeby w prosbie umieścić nazwiska piłkarzy których chce dostać : )

      Usuń
  3. Hej, wspaniałego bloga prowadzisz ;D chyba najlepszy, z jakim sie dotychczas spotkałam ;) podałbyś adres do 26 i 19?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa :D Napisz na mój e-mail autografyszczepana@gmail.com tam Ci podam adresy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosiłbym o 7,17,26,27. Najlepiej emailem: mrdemonxd1@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń