sobota, 1 lutego 2014

Styczeń - podsumowanie

Hej ! Skończył się styczeń więc czas na podsumowanie mojego pierwszego miesiąca zbierania:
Wysłałem 9 listów, adresatami są:

  • Jerzy Janowicz
  • Piotr Małachowski
  • Polski Związek Narciarski
  • Polski Związek Biathlonu
  • Zach Galifianakis
  • Adrian Zieliński
  • Beata Mikołajczak
  • Evenement Team
  • Arsenal
Otrzymałem jak na razie jedną odpowiedź od Jerzyka.

W tamtym miesiącu wysłałem 48 e-maili, adresatami są:

  • Anna Rogowska
  • Anita Włodarczyk
  • Maja Włoszczowska
  • Krystyna Pałka
  • Austriacki Związek Narciarski
  •  Mariusz Fystenberg & Marcin Matkowski
  • Piotr Reiss
  • Artur Barciś
  • Cezary Żak
  • Maria Sharapova
  • Jerzy Owsiak
  • Lotus (F1)
  • Konrad Czerniak
  • Martyna Wojciechowska
  • Kinga Rusin
  • Olivier Kahn
  • Barcelona
  • Real
  • Theo Walcott
  • Espanyol Barcelona
  • PSV
  • Feyenoord
  • Ajax
  • Juventus
  • Roma
  • Schalke
  • Hertha Berlin
  • Wolfsburg 
  • Bayer Leverkusen 
  • BvB
  • Bayern Monachium
  • PSG
  • Portsmouth 
  • Southampton
  • Liverpool
  • Fulham
  • Tottenham
  • Bolton
  • Newcastle
  • Birmingham
  • Everton 
  • Mateusz Masternak
  • Ilkan Masternak
  • Leszek Blanik
  • Dariusz Michalczewski
  • Sevilla
  • Iwona Guzowska
  • Trynidad i Tobago  
Otrzymałem jedną odpowiedź od Piotra Reissa ale wiele e-maili pisałem pod koniec miesiąca. Jeśli chcecie któryś z tych  adresów to napiszcie do mnie e-maila na adres autografyszczepana@gmail.com :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz