piątek, 28 marca 2014

34. Deron Williams


Hej ! Na zakończenie tygodnia list z USA od Amerykańskiego koszykarza Derona Williamsa. Autograf zdobyłem pisząc e-mail. Za adres e-mail dziękuje Tyśce. Jeśli do niej napiszecie to ona na pewno Wam go poda. Jeśli ktoś do mnie napisze również pomogę. Czekałem miesiąc.

                                                                                                                                            
Dzisiaj przyszła też do mnie paczka z Warszawy mianowicie od austria.info. Nie ma tam autografów ale jest kilka fajnych i przydatnych rzeczy dla osób wybierających się do Austrii czyli np. ja. Mam do Was pytanie czy chcecie abym ją opisał na blogu? Będę wdzięczny za każdy komentarz :)

2 komentarze:

  1. gratuluję i nie ma za co ;p
    ale słyszałam że teraz trzeba wysłać list do nich bo za duży spam mieli xD

    OdpowiedzUsuń