wtorek, 20 stycznia 2015

108. Manner Team




Hej! Nareszcie coś ruszyło z listami. Dzisiaj dostałem jedną z ciekawszych przesyłek kiedykolwiek. Zapewne znacie firmę Manner i ich wafelki, mają pod skrzydłami również kilku skoczków. Taką właśnie prośbę posłałem do Wiedeńskiej firmy. W lipcu dostałem odpowiedź, że podpisy do mnie zostaną wysłane. Czekałem ponad pół roku ale się doczekałem. Dostałem autografy Stefana Krafta i Michaela Neumayera. W paczce znalazły się również wafelki. Po cichu liczyłem na autograf Severina Freunda, niestety go nie dostałem. Sposobu zdobycia nie podaję. Proszę też Was nie piszcie do mnie w sprawie adresu Neymara, nie podaje go. Niedługo  konkurs z okazji urodzin bloga, może być lekki poślizg bo szykuje dla Was coś mega! Dzięki za 60 tys. wyświetleń! Do następnego :) 

6 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Zapraszam do mnie na nowy post - http://sebastianautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) I dobrze, że nie podajesz. Jeżeli komuś będzie zależało, to znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałeś na e-maila Manneru? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba wypełnić formularz kontaktowy na oficjalnej stronie .

    OdpowiedzUsuń