sobota, 21 marca 2015

116. Mesut Ozil - Arsenal Londyn





Hej! Parę tygodni temu dostałem list wprost z Londynu, był on od Arsenalu. Cały czas nie miałem ochoty wrzucać tu zawartości przesyłki bo jest ona zupełnym rozczarowaniem. Swój list kierowałem do Mesuta Ozila, byłego zawodnika Realu. Otrzymałem nadrukowany autograf Mesuta, kartę z całym zespołem, małą książeczkę oraz list. Powróciły do mnie też zdjęcia Niemca, które wysłałem. Reasumując jestem ogromnie zawiedziony, że klub przesłał wysyłać oryginały i tym samym po Liverpoolu jest jedynym klubem z Premier League, którzy nie wysyłają autografów. Do następnego!

3 komentarze:

  1. Mimo wszystko gratuluję, jednak wydaje mi się, że z Arsenalu od dłuższego czasu odpisywał tyko Theo Walcott.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jaki adres wysyłałeś? ;)

    OdpowiedzUsuń